14.01.2013

Yeni yıl, ilk post...

Yeni yılın ilk postundan merhaba;

Çok keyifli başladı bizim için 2013; zira Bora minik minik kelimelere başladı. En meşhur kelimemiz "buldum" :)
Özellikle oyuncaklarını saklayıp, kaybetmiş gibi dolanıp buluyor. Ardından "bullldum" diye bağırıyor :)
Ayrıca evimize geldiğimizde, gösterip "bev" diyor.
Yeşil: yemil
Araba: baaala
ilk aklıma gelenler :) bazen o kadar farklı kelime söylüyor ki yetişmek mümkün olmuyor, ertesi gün tık yok :)

Kitapları daha çok sevmeye başladı, daha önce ona kitap okuduğumda yanımdan kalkıp giden adam aynı kitabı bir çok defa tekrar ettirebiliyor :)

5 parçalı 6 parçalı ahşap puzzle ları yerlerine çok rahat yerleştirebiliyor, parmak boyası seviyor, oyun hamuruyla oynuyor (arada tadına bakıyor), yüz boyama kalemlerini heryerine itinayla sürüyor :)

Gıda konusunda hala çok eksiğimiz var, katı gıdada hala yaşıtlarının gerisinde ama elinden geleni yapıyor biliyorum tatlı oğlum benim :)

Gelelim bugünkü konumuza:

Efendim, haftasonu nefret ettiğimiz halde yolumuz İKEA ya düştü. Genelde haftaiçi, daha derli toplu, daha sakin ve tenha olan AVM ler maalesef haftasonu korkunç bir hal alıyor.

İyi ki gitmişiz. Uzun zamandır gözüme kestirdiğim TROFAST kitaplık vardı. Fakat oldukça pahalı idi benim bütçeme göre...

Bu hafta ayağım bizi nasıl İKEA ya sürüklediyse, fırsat köşesinde aradığım kitaplığın istediğim rengi olan beyazı gördüm. Kenarındaki minnacık bir çizik-kırık yüzünden %70 indirimde idi. 50 Tl bile bulmayan fiyatıyla kitaplığı nasıl kaptığımı, aldığımı hatırlamıyorum. Benden mutlusu yok :D

Ardından kitaplığa yerleşecek rengarenk saklama kutularını da alınca Bora nın odasına yer bulamayan devamlı ortalığa saçılan , başka odalarda muhafaza etmek durumunda kaldığım oyuncaklar anında ortadan kalktı.. Bora da çok çabuk benimsedi saklama ünitesini, hatta ilk basamağına tırmanma oyunları bile oynuyor.




Kısacası İKEA "Fırsat reyonu" nu mutlaka ziyaret edin. Çok istediğiniz, fakat fiyatı yüksek gelen bir ürünü hiç ummadığınız bir rakama alabilirsiniz.





Üstüne de Bora nın henüz sayısı az olan kitapları yer aldı. Artık gün be gün kitap sayımız artacak. Çünkü oğlum artık kendine kitap seçiyor ve okumamdan hoşlanıyor.

Bu akşam yeni kitaplarımızdan Fil in hikayesini okuyacağız. Tepkisini ilerleyen günlerde paylaşacağım sizlerle de :)

Bugünden sevgiler hepinize....

Hiç yorum yok: