23.12.2012

Yeni yıl girerken...

Selam, neredeyse bir aydır bekliyorum bir şeyler yazabilmek için... Ama sanırım soğuklar bastırınca ev kedisi mooduna geçtiğimizden olsa ailecek; evde mırıl mırıl oturuyoruz...
Bir yılı daha bitirdik birarada sevdiklerimizle... Bu yıl benim için lohusalık sendromlarımdan kurtuluş, memeyi bırakma, Bora nın giderek büyümesini izlemekle geçti. 2 yaşına yaklaştığı bu dönem; henüz konuşamıyor olmasının etkisiyle biraz zorlayıcı geçiyor Bora açısından. Zira anlatmak istediği konular çok fakat anlatmaya dil yeteneği henüz mevcut anlamda çözülemedi. Sıkıntılı, sinirli ve üzgün olabiliyor bazı anlarda :(

Yeni yıl ağacımızı her yıl olduğu gibi bu yıl da kurduk. Fakat bu defa Bora ile beraber süsledik. süsledik derken o kutudan süsleri çıkarıp kah kurcalayıp kah koparmaya çalışarak anneye verdi, anne de ağaca taktı. Bitince ağacın yanına geçip gözlerini sıkı sıkı kırparak fotoğraf talebi üzerine, bu güzel kare çıktı meydana :)

Bir kaç gün kadar önce Salih in doğumgününü kutladık. Evimizde tadilat olması dolayısıyla özel bir hazırlık yapma fırsatı bulamadım. Para harcanarak oğlumdan alınan hediye sistemini de eşim sevmediğinden (sadelik güzeldir) özel bir şey hazırlayamadık elcağızlarımızla.. Bu yüzden minik bir pasta hazırladım ve oğlumla babasının işten gelişi ile birlikte kapıda karşılayarak elde pastayla doğumgünü şarkısı söyledik oğlumla... Bora nıyy nıyyy diye ezgi şeklinde katıldı bana :) Salih in gözlerinin dolması bizi çok mutlu etti :)

 
 
 
Mum üfleme seansımız yaklaşık 15 dk kadar devam etti, Defalarca yaktık, üfledik :)
 
 
 

 
 
 
Dostlarla yenen güzel yemekler, içilen kahveler, her daim içinde Bora nın olduğu oynanan oyunlar soğuk akşamlar da ısıttı hepimizi teker teker ... :)
 
 
 
İçilen kahveler derken; oğlumun kahveme ortak çıktığı sabah keyiflerini de unutmamak gerekiyor :)
 
Yeni bir yıla kıyamet saçmalıklarını atlatarak :D gireceğimiz şu son günlerde hepinize sağlılık, mutluluk, aşk, para diliyoruz.
Biz ailecek evimizde olacağız. Yemeğimizi yiyecek, oğlumuzu saati gelince uyutacak, başbaşa oturacak, yeni yıla gireceğimiz dakikalarda yine geçen yıl yaptığımız gibi, uyuyan oğlumuzun yanına gidip, uyurken onu seyredip, öpeceğiz sıcacık... Size bu yıldan oğlumun uyku mahmuru şirin suratıyla veda ediyorum. Klasik olacak ama SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ  :P
 
Sevgiyle kalın... :)
 
 
 
 
 
 



5 yorum:

Di dedi ki...

Nice yeni guzel yillara kuzum :)) son yazdigim postu okumani rica edecegim. Ne cok benzer sey yasiyormusuz meger :)
Opucukler

Sinem Alptug Ayhan dedi ki...

nice mutlu yıllara inci yine güzel bir yazı olmuş ben de giriş yaptım ama devamını getiremedim sanırım 2013 de bol bol yazıcam alptuğ kreşe gittiğinden beridir öyle yoğunum ki :))

Duygu ÖZDAMARLAR dedi ki...

nice güzel seneleriniz olsun canım maşallah..

Codid dedi ki...

Canım Boracım nice yıllara annenle ve babanla.Tüm sevdiklerinle seni sevenlerle.2013 sana uğur getirsin..

İncibora dedi ki...

Teşekkürler dostlar yorumlarınız için. Geç yazdığım için özür. Sevgili Di'mmmm... okudum ve çok keyif aldım post undan. Aynı şeyleri düşünmüş, yazmışız. Dostluk ta böyle değil mi zaten? :) Sevgiler herkese...