19.10.2012

Hoşgeldin 19 ay ve elveda memeler!

Bora m artık 19 aylık oldu, 19 ay ile birlikte memelerle süt alışverişimizi sonlandırdık oğlumla. Bir hafta kadar süren bir memede sürekli kalma bağımlılığı üzerine almıştım bu kararı. Ani olmuştu ya da epeydir bekliyordu beni bu karar, sadece doğru zamanlama gerekiyordu. Addict mode nun tavan yaptığı gün, oğlumu kucağıma oturtup şu cümleleri kurdum.
İ: "Annenin sütleri memelerde yok artık, bitti. Bora bebek artık sütlerini bardaktan içecek tamam mı anneciğim, artık büyüyorsun ve bardaktan süt içebilirsin. Haydi gel memeleri öpelim ve bye bye yapalım"  şaşkın şaşkın dinledi, biraz daha konuştuktan sonra öptü uzun uzun bye bye manasında el salladı ve tişörtümü indirip arkasını döndü gitti :(
Küstü sandım bir süre, etkilenecek sandım o gün bir kaç kez geldi yanıma sarıldı öpüştük koklaştık her defasında tedirgin oldum meme soracak mı diye, sormadı.
Ertesi gün sordu iki üç defa, her defasında yukardaki cümleleri birebir kurdum ve her defasında öpücüklerle el sallayıp gittik.
Ve bitti, 2 hafta geçti, Bora nın yemek düzeni, uyku düzeni tamamen rahata kavuştu. Kendini daha bağımsız hisseidyor. Daha önce bana her koşuşu "annnneaaaa memeeee" diye biten sarılmalar, artık _anneaaaa diye başlayıp kucak kucağa öpüşmelerle bitiyor.

Hiç yorum yok: